torsdag, januar 05, 2006

Jeg har fått meg blogg!

6 kommentarer:

anette sa...

Så stas! Grattis ;) Avstanden fra hammerfest til bukta blir liksom litt kortere med blogg! Jepp - i'll blog you! ;)

anette sa...

Kom du deg hjem hel og fin? Tenkte på deg i går når jeg la meg, kl. 10.30... at du fortsatt hadde igjen en flytur + en kjøretur....

Kjempedigg med besøk i helga! Kjente litt på tomrommet i leiligheten når jeg kom hjem... men gode minner fylte det fort opp igjen!;) Glad i deg!

Randi C. sa...

velkommen til bloggverden!!!! Gleder meg til å lese om hvordan du har det i Torvikbukt!!!

klem r

Erling sa...

Gratulerer med ny blogg! Nå er jeg jo nesten nødt til å skaffe en jeg også..:D

Anonym sa...

Æ vi bare si "I found your blogg!!!!!!!!!!!
Dette var snacks!!
Det var så koselig at du stakk innom gamle kollegaer.

Klem fra Carol

Anonym sa...

Hei Marie,
Det var koselig å se deg igjen.
Fikk ikke prate mye med deg.
Håper vi tar det igjen når du kommer til KRS neste gang.

Da må du besøke meg hjemme.
Kos deg der du er.

Klem Aldona