onsdag, november 08, 2006

I'm on net!

jepp jepp... nå har jeg fått installert bredbånd hjemme, og har altså ingen reelle unnskyldninger lenger hvis det ikke kommer hyppigere innslag på bloggen min. Og siden jeg ser at det er en stund siden det er lagt inn bilder, så kommer det noen her fra det siste halvåret!




Fra Rosendal i august - "Et lite stykke Norge (tankestrek) med en smak av blåbær", og med hjerteknuseren Anna 10,5 mnd.







Fra Hege-turen til Norheimsund med Silje, Aasmund, Rebecca og Kristin i oktober.



Fra kusine Kristina og Guidos bryllup i Nice i september

4 kommentarer:

anette sa...

SÅ gøy med oppdatering marie! dette har vi venta lenge på!:) og du må jo få lagt inn et bilde el to fra ditt nye hjem! Gleder meg til å besøke deg etter jul! DA skal jeg nemlig ta igjen alle osloturene jeg ikke fikk tatt denne høsten.. GOD HELG - SNART!:)

Marie i byen sa...

ja, da er du hjertelig velkommen :-) og jeg har tatt helg allerede. er noe som så fint heter flyttedag - altså fridag med lønn, som jeg tar i morgen, fredag, og altså får en langhelg. Nå blir det så fint her! Mam og pap kom inn i kveld med litt møbler og sånn, og er veldig god hjelp!

Bowie sa...

Hei !! så du hadde bilde av Mona. Jeg var i Afrika sammen med henne en stund.

Du får hilse henne hvis du treffer henne.

Bowie

Marie i byen sa...

Det skal jeg gjøre vet du! Bra jente!