søndag, mars 18, 2007

Dolly in town

Jolene, 9 to 5, Little sparrow, I dreamed about Elvis, Islands in the stream og I will allways love you - jepp - torsdag 15. mars hørte jeg Dolly Parton live i Oslo Spektrum. En stor opplevelse, både å se og høre. Litt av et show - utrolig artig, og super-amerikansk! Og salen var fyllt opp med cowboyskjorter, boots og rosa "Dolly"-cowboyhatter...! En skikkelig artig kveld, og for de av dere som ikke enda har "oppdaga" DP - dere har noe å glede dere til! http://oslopuls.no/musikk/article1693102.ece

5 kommentarer:

Erling sa...

Det var litt av en konsert, ja :) En smule overraska over at den fikk en femmer, men det er jo moro! Journalisten er kanskje Dolly-fan? Uansett, du har blitt tikket!
Hva det innebærer finner du på bloggen min :D

Marie i byen sa...

ja, jeg ble litt nysgjerring nå på hva tikket betyr, tar meg en titt!

Wennis sa...

sorry, du er tikket av meg og, visste ikke at du var det allerede!

anette sa...

Du slutter aldri å sjokkere.. Har du funnet en Dolly-favoritt nå da? som vi kan lære oss utennatt på vei til neste års jentetur? :)

Marie i byen sa...

jada, Anette! Da skal vi kjøre Dolly fra Kristiansand til Hemsedal - eller tar vi det fra Drammen... ;-) before we get high i alle fall!!

og det var da veldig med tikking her... nå må jeg visst virkelig begynne å løpe rundt... !!!