fredag, mai 05, 2006

Til ære for Runde...


...så må det jo komme en lundefugl på denne sida!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie.

Sniker inn en liten hilsen her under lundefuglen jeg. Snublet over bloggen din nå nettopp. Kjempemoro å se hva du driver med. Virker som du har det alle tiders. Håper iallefall det:o)

Klem fra Valdres Bente (Greipstad)

Marie i byen sa...

Så utrooolig koselig Bente!!! Er du i Kongsberg fremdeles? Så gøy dette var - har du blogg du? gi meg adressa i tilfelle, så skal jeg få satt deg opp under kule bloggere :-)

Har akkurat gjenopplevd litt siste tid på Valdres for 8 år siden, med tårer og minnebøker og fine ord og masse glede og alt som var - men på en litt annen måte denne gang! Men trist var det. Har vært utrolig gøy å jobbe som folkehøyskolelærer, og det har vært så utrolig bra elever!!

Anonym sa...

Holder fortsatt til i Kongsberg og jobber på Teknologisk institutt her. Jeg har ikke blogg, men kanskje jeg burde skaffe meg en.....:-)

Kan tenke meg det var gøy å være folkehøgskolelærer ja, og særlig hvis det var så mange bra folk der. Håper du får det bra der du kommer nå også. Var det Oslo? Det er i så fall ikke så langt fra Kongsberg.......:o)