søndag, mai 21, 2006

Ny jobb, bryllup, Tafjord og litt av hvert

Ja, denne uka er det litt mye på gang... Jeg begynner bakerst; i morgen begynner jeg i ny jobb i DNT, i Storgata i Oslo. Jeg har også fått leie en koselig leilighet på et idyllisk sted i Maridalen inntil jeg finner en leilighet jeg vil kjøpe. I forgårs var jeg i banken og fikk tillatelse til å få lån, så nå er det grønt lyst til å bli gjeldsslave...

I går var jeg i bryllup til Anette og Thomas - en veldig bra dag, og dere var så nydelige!! Veldig kjekt å treffe igjen gamle venner, og den maten som ble servert skal det noe til å overgå - den var rett og slett utsøkt!!!

17. mai feira jeg i Torvikbukt og på Bud, og jeg fikk skikkelig sansen for bygde-17-mai-feiring!! Torsdag morgen tok jeg farvel med Høgtun og alle gode minner og mennesker der, og satte kursen mot Oslo og fikk lessa av i Maridalen, før jeg neste dag reiste til Søgne.

12. mai var siste arbeidsdag i evalueringsuka, og samme dag kom pappa opp en tur. Og fra 13. - 16. mai hadde vi noen supre dager på ski i Tafjordfjellene!


10 kommentarer:

Sverre Strandamann sa...

Godt dokke fekk finever til å nå toppane i Tafjordfjella! Såg fantastisk ut! Velkomen i bygde-gjengen - her er det godt å vere. Kan jo lure på kva du skal i Oslo å gjere...

Anonym sa...

Mye bra folk i Oslo vet du...

Oddvin sa...

Hmm! Karitind under skyfri himmel....Blir blank i augene av slike bilete. Ja, slike toppar har me ikkje i Kr.sand....

Anonym sa...

Godt å høre at du har det bra mon amie:)Lykke til i ny jobb-vet det kommer til å gå bra. Klem fra hilde

anette sa...

Når kommer d litt info på blogg fra oslo da? Eller skurrer d kanskje litt med "marie i bukta" nå...? Gleder meg i allfall til å høre åssen du trives i tigerstaden!! Glad for at du nå bor på "hjemveien" min!:) klem

Cecilie sa...

Heisann! Nå som jeg vet at det er du som er marie i bukta, så må jeg jo bare si hei og takk for sist! Håper det går bra i ny jobb.

anette sa...

MARIE??? HVOR HAR DU BLITT AV??? HALLOOOOO???!!!

Sverre Strandamann sa...

Registerer at du ligg dårlegare an enn meg i høve til nytt på bloggen. Travelt i Oslo..?

anette sa...

MARIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!????????

Marie i byen sa...

Fornøyde???!!!??!?!?

Ellers i like måte, Cecilie - gøy å lese din blogg også :-) Og takk for sist! Håper alt er bra i Høvåg!