onsdag, juni 21, 2006

Jeg tar et hint...

okei, jeg må innrømme at det har gått år og dag og enda litt til siden jeg har vært inne. kanskje det kan ha noe med at jeg føler meg mer som Marie i skogen enn Marie i bukta - eller hva med Marie in the city...???

Her i Tigerstaden trives jeg veldig bra - det er faktisk en nydelig hovedstad dette landet har! Og når man i tillegg bor langt inn i skogen og blir vekket av fuglesang og traktor med Vegar Ulvang som nærmeste nabo så er sannelig ikke livet så værst likevel...

I går hadde jeg et veldig koselig overnattingsbesøk av Ingunn, og vi koste oss glugg i går kveld med taco a la Marie og Mari Ann og bananbrød og en liten tur, mens vi i dag morges hadde mer problemer med å åpne gluggene, og siden da kollektivnettet ikke er ekstremt godt utviklet i Maridalen resulterte det at jeg fikk min hittil tidligste ankomst til jobb gjennom hele min karriere (tror vi kan inkludere studietida også...). Halv syv satte jeg på kaffen (for den trengte jeg...), etter å ha satt Ingunn på bussen til Torp som skulle ta henne videre til flyet til England.

Jeg stortrives i DNT, og jobber med mange hyggelige folk, både på kontoret og ute i lokallagene - gøy!

Skal prøve å komme tilbake litt snarere enn forrige gang, men den store hyppige oppdateringen tør jeg ikke love før jeg får kjøpt meg egen leilighet med internet...!

3 kommentarer:

anette sa...

Neimen! Der var du jo!!!!:)

Sverre Strandamann sa...

Apropos tittelen på ditt siste innlegg...

Wennis sa...

Da var bloggen din sjekka! Si ifra når du har lagt inn no nytt..