mandag, oktober 09, 2006

På'an igjen

Jeg innrømmer det, jeg tok ikke hintet likevel...om å være flinkere på bloggen! Men i helga har jeg fått endel pes for det (takk Sverre og Rune og Hanne for hyggelige, diskre hint...) så jeg stikker bare en tur innom her for å si at jeg lever :-)

I tillegg ble blogging - for og imot - et hett tema i den Nordheimske fjellheim i helga, så takk Kristin, Rebecca, Silje og Aasmund for nok en påminning på at blogg er ganske så gøy! Og når jeg så stikker en tur innom linkene mine og linkers linker merker jeg at jeg har vært fraværende en stund. La det ikke bli for lenge til neste gang sier jeg nå (igjen) - men denne ganga kommer jeg ikke med noen lovnader!!

6 kommentarer:

anette sa...

Så digg at det er liv i deg!!:) Velkommen tilbake til bloggernes verden! Du kommer nok skal du se...

Marie i byen sa...

ja, jeg har bare vært i dvale litt... har dere forresten flytta inn i huset?? og går det bra i jobben??

~RunE~ sa...

Det var godt å se deg i helga, Marie, og i de vakreste omgivelser. Håper fjellturen i mørket ble en fin opplevelse. Hils alle nestenkjente på kontoret.

Anonym sa...

Måtte jo inn og kikke, da vet du.. Takk for en veldig god helg! Jeg håper du alltid vil være turkoordinator for meg og oss :)

Marie i byen sa...

gode greier, Rebecca! En turkoordinator gir seg ikke så lett må du tro :-) Gleder meg allerede til neste tur.

Og i like måte, Rune - veldig kjekt å se dere igjen. Fjellturen - både i mørket og neste dag i REGN var flotte opplevelser! Og alle på kontoret ber meg hilse tilbake!!

anette sa...

Nå ble denne jenta nysgjerrig.. Hvilken tur har jeg gått glipp av?