tirsdag, februar 14, 2006

Ski-time!!!

Ja, nå er det tid for litt ski - endelig!! I ettermiddag var jeg og en elev en tur i lysløypa. Han har gått aktivt langrenn, så nå har jeg fått lært litt grunnleggende langrenns-teknikk. Bl.a. det logiske elementet vektoverføring ga meg mange lyse stunder i den ellers mørke kveld!! Kjempegøy!!!

I morgen skal KRIK-klassen, ballspill-klassen og Idrett-mat-helse til Oppdal og en dag i bakken. Skal ikke klage på det heller!

Og direkte fra Oppdal går turen for meg til Åndalsnes, og et fire-dagers skredkurs. Det gleder jeg meg veldig til! Da blir det toppturer med vurdering tre av dagene, og kameratsøk den siste. Veldig kjekt, i alle fall når jeg får praktisert og forhåpentligvis lært fra meg litt i såpass nær fremtid etter kurset ved flere tur-anledninger.

Og så er det vinterferie en uke!! Jeg har det veldig bra her, men merker at det tar masse krefter, så nå er jeg veldig klar for å ha litt fri, og få et fysisk avbrekk. Og så skal det bli ekstra bra å komme tilbake igjen etter en uke ... :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flott at også du får myte den fineste vinteren på mange år - nå snør det igjen her på Sørlandet og det gir PRIMA løyper igjen i morgen selv midt i Kristiansand! Nyt Åndalsnes og se vel ut på Sekken der oldefra hadde hytte og der jeg tilbragte mine 8 første somre! Og velkommen hjem til Høllen i vinterferien!

pappa

Anonym sa...

Hei.
Gøy side ;o) Fikk endelig tid til å gå inn.. Gleder meg masse til du kommer hjem. Vi ses om ei uke. Pass på seg selv til da.Ikke for mange sprell. Fått svar på kontaktannonsen forresten?? GID.

hildegunn

anette sa...

Kontaktannonse??
Nysgjerring? jeg?

Heldig, du, som skal hjem i vinterferien. Men er visst litt heldig jeg og;)

klem

Marie i byen sa...

nei, kunne aldri tenkt meg du var nysgjerrig, anette... ;-)

jeg måtte tenke meg litt om jeg også, men så kom jeg på hva du mente, hildegunn...! nei - dårlig med svar, gitt. kan ikke sjønne det - eller, det er kanskje en naturlig forklaring?!? Nå ble du vel ikke nysgjerrig lenger, anette...!

Anonym sa...

Eg flytta til Finnmark for å oppleve snø og ski, men her er det berre regn og klink is på vegen... Men eg har det stort sett bra likevel.

Anonym sa...

Hei!
Må bare si meg enig med pappen din. Vinteren her er topp. Savner ikke en gang padlinga. Vi snakkes.

Torbjørn